miercuri, 16 decembrie 2015

Steaua ta...

Am cautat pe cer, steaua ta.
Și-am întrebat de tine printre aștri
Dar, totul tace.
Și glasul parc-ar ști...
Am alergat nebună printre galaxii,
Am tot sperat c-ai fost, și ca vei fi...

Dar, unde ești?
De ce n-aude nimeni?
De ce-s străină, singură și goală?
De ce nu te găsesc?
De ce nu vii?
De ce întreaga-mi fire se răscoală?

Am obosit și-am plâns
Căzută în colbul universului celest,
M-am prabușit.
Dar, nimănui nu-i pasă.
Am renunțat și m-am întors acasă.

Și zilele-au trecut,
Și nopțile, de-a rândul,
Tu n-ai mai apărut.
Și-ncet s-a stins și gândul.

Am căutat pe cer steaua ta.
Te-am căutat și printre galaxii.
Am întrebat zăluda pe toți sorii
Am tot sperat că te găsesc cu zorii
Dar, unde ești?
De ce nu-mi spune nimeni?
De ce e liniște și noapte afară?
De ce nu te găsesc?
De ce nu vii?
De ce întraga-mi fire se răscoală?

Dar, cântul meu de jale și durere
A-nvolburat și firea și destinul,
Și-ntruchipat ai apărut în zare.
Am alergat năuca-n departare
Să te ating,
Să-ți cânt,
Să-ți umplu gândul,
Dar... unde ești?

.............................

Caut pe cer steau ta.
Te caut printre mii de raze de lumină
Si tu privești tăcut iubirea mea,
Ce dorul departării ne alină.
Caut pe cer steaua ta...
caut pe cer....
caut o stea...
caut cu dor steaua ta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu