marți, 12 aprilie 2016

Și tu și eu...



Știu că gândul tău se întâlnește cu gândul meu pe ascuns...
Se privesc și se pierd în profunzimea lăuntrului lor,
și tac.

Știu că mă visezi uneori, când evadezi în tarâmuri străine
Și că aripile visului tău ma ating în somn pe obraz,
Și zâmbesc.

Știu că alergi uneori după sufletul tău care mă caută cu nerabdare
Și că tragi de el să-l aduci înapoi la tine,
Și vine.

Știu că închizi ochii și mă aștepți în brațele tale, ca pe o amforă
Și că adulmeci preaplinul din ea ca pe ambrozie,
Și eu vin.

Știu că dansăm uneori până când sufletele noastre se împletesc
Și că emoția nu poate urma decât un singur ritm,
Și plutim.

Știu că ne întalnim deseori, rezamându-ne de o clipă, de-o oră, de-o privire, de-o umbră, de-un glas...
Și că întretăierile acelea lasă urme,
Dar, tocmai acele urme
Sunt eu... și ești tu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu