sâmbătă, 18 februarie 2017

Necuprinsul


M-am oprit la limita dintre așteptare și dor.
Căutam drumul întoarcerii spre necuprins...
Necuprinsul acela pe care mi l-ai șoptit tu, cândva...
M-am oprit lângă dor și l-am îmbrățișat.
Tăcerea lui făcea așteptarea și mai apăsătoare.

M-am oprit din așteptat și căutam cu privirea un semn.
Necuprinsul prinsese dorul și-l trăgea înspre el.
Nu era nimeni...
Nici necuprinsul nu mai era acela pe care mi l-ai colorat tu, cândva...
Eram doar eu și umbra mea...

M-am oprit între mine și umbră,
Priveam spre amândoi...

Căutam necuprinsul acela de care îmi era atât de tare dor,
Și despre care mi-ai spus o poveste frumoasă,
Fără limite, fără dor, fără așteptare...
Doar tu și eu...

Acum,
Umbra erai tu... și dorul era cu tine.
M-am oprit la limita dintre așteptare și dor...
Și eu eram... necuprinsul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu