miercuri, 1 ianuarie 2014

Străinul din visele mele...

      Vei întâlni străinul din visele tale... este titlul unui film deja cunoscut în România. Astăzi mi-am amintit de el, pentru că mi-am amintit cum a fost când mi s-a întâmplat, când l-am întâlnit... deși n-am scris niciodată nimic despre asta.

     Am să destăinui un secret din viata mea despre care cred ca nimeni nu știe... A long time ago, pe vremea adolescenței mele, visam în mod repetat un bărbat căruia a doua zi nu-i puteam identifica fața, însă puteam descrie în amănunt ce simțeam în prezența lui. De fiecare dată același bărbat, aceeași trăire (și nu vă gândiți păcătos... că veți rămâne cu păcatul).
     Uitasem toată povestea asta, când cu aproape doi ani în urmă am întâlnit întâmplător un bărbat... înalt, frumos și extrem de inteligent, un străin cu o față... După primele cinci minute consumate într-o discuție banală, am constatat că pentru mine înfloriseră toți pomii, deși nu era decât începutul lui martie... trăiam din nou, după douăzeci de ani, în realitate, acel mixt de senzații pe care-l cunoșteam din visele mele...
   
     De atunci, acel bărbat îmi amintește când îmi e greu, cât de minunată sunt și cât apreciază că exist în viața lui... Acel bărbat știe să-mi facă surprize când nu mă aștept, știe să-mi mulțumească și să-și ceară scuze, să recunoască când greșește sau când am dreptate, acel bărbat știe sa-mi scrie versuri când îi e dor sau când îi e greu, știe ce gândesc și ce simt, știe să se asigure că mi-e bine... și-aș putea să continui...
     Acel bărbat m-a surprins din nou ieri, ultima zi a anului, pentru că în locul unei urări tradiționale, mi-a oferit cea mai frumoasă declarație pe care mi-a făcut-o cineva vreodată, când mi-a zis: vreau sa-ți spun ceva... vreau sa-ți spun cât de mult ai însemnat pentru mine în acest an... Mi-au dat lacrimile și am ascultat fără să întrerup cât de frumos a știut încă o dată să descrie ce însemn pentru el. M-am îndrăgostit a doua oară de cel mai minunat străin, ever.  

Oare merita să scriu?


6 comentarii:

  1. Anonim1.1.14

    Categoric!!!!! Ma bucur din suflet pentru ceea ce traiti si simtiti...ma bucur din suflet pentru bucuria dumneavoastra...Minunile exista si pentru unii dintre noi dumneavoastra sunteti una.Imi doresc si va doresc in noul an sa aveti atat de multe momente despre care sa scrieti incat timpul sa para prea putin....

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumeeesc!! Cel mai frumos mesaj e sa ti se spuna ca existi in inima cuiva si ca reprezinti o "minune"... poate e prea mult spus, dar e frumos... Si eu iti doresc un an cu vise implinite si oameni minunati alaturi... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Binecuvantari! Chair meriti... :) Imbratisari cu drag si admiratie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Claudia! toti/toate meritam... si vine, asa, pur si simplu, intr-o zi... :)

      Ștergere
  4. Minunat! Meritati tot ce este mai frumos in lume.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Anca! Daca zici tu... :P :)) uneori se intampla...

      Ștergere