sâmbătă, 3 septembrie 2016

Confluență


Azi, mă gândesc la tine... Tu care ai traversat existența mea în multe feluri. Mă gândesc de ce ai venit, de ce ai rămas, de ce ai lăsat urme adânci, de ce eu...?
Mă gândesc la tine și la sufletul tău... de ce l-a ales pe al meu și de ce îl strigă uneori? 
Mă întreb unde și câte frânturi din mine ai luat cu tine când ai plecat și cât îmi oferi înapoi când revii?
Cum ar fi fost viața mea fără tine și existența ta fără umbrele mele? 
Cât praf de lună sau de stele am adus exisțentei tale ca să fii azi, cel care ești? Ce am atins în zborul meu prin universul tău și ce urme adânci, sau nu... am lăsat? Ce-am luat, ce-am pierdut.... ?
Mă gândesc cum e să trăim unul fără altul, dar cum e să trăim împreună? Cum îmbinăm ca un puzzle cioburi de existență efemeră? Cum trupuri trecatoare se izbesc de suflete nemuritoare?
De ce.. tu? De ce.. eu?
Azi ma gandesc la tine... "omule", oricine ai fi, prin existența mea...




(Photo surce: http://justatouch.tumblr.com/post/23129629287)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu