duminică, 4 septembrie 2016

Eu i-aș iubi...



Am trăit în două lumi paralele.
Lumea mea și lumea lor. 
Singurul punct de intersecție eram eu, dar, doar un punct virtual, o iluzie între două lumi... paralele.

Când am venit, am adus cu mine „lumea mea", dar ei mi-au impus să trăiesc în „lumea lor”, pe principiul conformării în urma aderării la grup. 
Mi-au creat o identitate, cum au vrut ei. Un nume și câteva condiții de existență. Nu puteam ieși din acele contururi.

Pe ei nu-i interesa cine sunt. Erau doar amabili să mă învețe să fiu cine trebuia să fiu. De câte ori alegeam să fiu eu, sufeream. Tot ceea ce aveam de făcut era să adaptez lumea mea la lumea lor și cine sunt eu la cine vor ei să fiu. 

Prizonieră într-o lume liberă. Liberă într-o închisoare. 

Nu aveam decât două șanse... să trăiesc cu lumea mea ascunsă sau să mor în lumea lor limitată. 
Am ales să trăiesc. Să învăț "lecțiile" care mi se predau zi de zi. Și lectiile erau din ce în ce mai multe și mai grele și mă îndepărtau tot mai mult de mine. 

Într-o zi am realizat că am uitat cine sunt și aproape credeam că sunt ceea ce au construit ei în jurul meu. Mi se făcuse dor, tare dor de lumea mea, mi se făcuse tare dor de mine

Cum să mă ascund să pot trăi puțin în lumea mea și să fiu eu? Unde să dispar să mă pot dezbraca de hainele lor... sa fiu eu, goală... doar eu...? 

Mi-a trebuit mult să învăț că pot lăsa doar o umbră cu ei, ca să pot fugi... 
Ca să ce? Ca să râd în hohote de rostogolul clipelor jucăușe, ca să țip de bucuria trăirii, să alerg și să mă întrec cu văzduhul, să dansez cu sunetele, să mângâi forme și culori și să iubesc..., să iubesc așa cum "lumea mea" mă lasă să o fac.

Dacă mi-ar da și ei voie să fiu eu, i-aș iubi... și le-aș arăta cât de minunată sunt. Aș trăi cu patima savurării fiecărei clipe și aș împarți cu ei pasiunea existenței. Dacă mi-ar da voie să fiu eu aș împarți lumea mea cu ei și i-aș iubi... Aș împărți zborul și râsetele și muzica sufletului și culoarea sentimentelor... Dar ei, nu-mi dau voie să fiu...

Ei nu se bucură și nu iubesc... doar savurează libertatea trăirii a ceea ce trebuie să fie...
Eu... i-aș iubi...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu