joi, 9 septembrie 2010

Dacă ar fi să fiu...

   Dacă ar fi să fiu... altceva decât om, femeie și mamă, mi-ar placea să fiu fluture sau floare de mac.
   N-aș vrea să aduc argumente stiințifice pentru a dezvolta o adevărată pledoarie în acest sens, dar pot spune că ne contopim, că mă regasesc în...

 fragilitatea
 ascensiunea
 culoarea
 discreția
 și
 sensibilitatea
 ... lor.




Mai departe, te las pe tine să adaugi...


Și mai mult..., am sa-ți spun un secret..., după părerea mea, fluturii și florile de mac reprezintă cele mai potrivite simboluri ale feminității mele...






Tu? Despre tine ce poți spune?
Dacă ar fi să fii..., ce-ai fi?

2 comentarii:

  1. Anonim31.7.11

    Mi-ar placea sa fiu o albinuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim31.7.11

    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere